5 טיפים שיעזרו לכם לבנות סוכה

 

 

יש כמה דגשים שחשוב לדעת לפני שמקימים את הסוכה הביתית, ריכזנו עבורכם 5 טיפים מרכזיים שיעזרו לכם להשתמש בכלים בצורה הנכונה לבניית הסוכה.

1. מיקום הסוכה
הסוכה צריכה להיות תחת כיפת השמיים, לרוב היא תמוקם בגינה ולכן אנו ממליצים להכין מבעוד מועד את הסביבה לנוחות מירבית בניכוש עשבים, כיסוח דשא, איסוף עלים יבשים ועוד ניקיון כללי של השטח בעזרת כלי גינון מגוונים המיועדים לפעולה אותה אנו מבקשים. לקטגורית כלי גינון בקטלוג מקיטה.

2. מסגרת הסוכה
התאימו את הכלי לסוג הסוכה,
אם הסוכה מברזל, תוכלו להשתמש בפטיש פלסטיק בלבד.
אם הסוכה מעץ, לעבודת חיתוך הקורות מומלץ מסור אנכי ולעבודת ההרכבה העבודה תתבצע בעזרת מברגה, המברגות המומלצות לעבודה מסוג זה:


  – מברגת אימפקט
    
  – מקדחות מקיטה לשימוש כללי ונוח.

לכל עבודה כלי ייעודי משלה ובעת רכישת כלי עבודה יש לוודא כי אלו ישמשו אותנו נכון, שימוש שאינו ייעודי לכלי עשוי לפגום בכלי ואף לגרום נזק לחומר ולמפעיל עצמו!

3. חשמל
מכיוון שהסוכה צריכה להיות ממוקמת תחת כיפת השמיים, מומלץ למקם אותה במרחק שלא יעלה על כ-30 מטר מנקודת חשמל וזאת על מנת שלא ליצור מכשול מסוכן על פני שטח נרחב, אין להשתמש בכבל חשמל מגולגל / מאולתר / לא תקין! מניעת אסון אפשרי בידיים שלכם.
עם רדת החשיכה אנו ממליצים לנצל גם את הפנסים הנטענים של מקיטה, ובפרט פנס המשלב גם רדיו מדגם DMR050 שאותו ניתן לרכוש בחנויות המסחר המובחרות.

4. תאורה
תאורת סוכה בצורה נכונה תיעשה כאשר חוטי החשמל מוצמדים לקורות ואינם בהישג יד. יש לוודא שסביבת הנורה מוגנת ואינה באה במגע ישיר עם חומרים דליקים (כגון קישוטי נייר, עלים יבשים וכו’) או מים ולכן גוף התאורה צריך להיות אטום בהתאם.
בנוסף, אנו ממליצים להשתמש בתאורה חסכונית אך חזקה מסוג לד או T5,
כי גם בחג אפשר וכדאי לשמור על הסביבה!

5. סכך
לבסוף, את הסכך יש להרכיב בזהירות באמצעות סולם יציב בלבד, היעזרו באדם נוסף שאינו פחות ממשקלכם כאמצעי זהירות לתמיכה בעת העמידה על הסולם.

ככלל, אנו ממליצים לעבוד בצוות, ואפילו לרתום את כל בני המשפחה! כמובן שגם בגלל ההנאה והמוטיבציה וגם על מנת להגביר את זמינות התגובה במצב של מקרה חירום.

• עוד טיפ קטן מאיתנו…
לאחר הרכבת הסוכה בביטחה, מיתחו את הקישוטים ממרכז הסוכה לקצוות, כך תקרת הסוכה תיראה צבעונית ועשירה ולא תפריע לראשיהם של האורחים בזמן הסעודה.

בכל תהליך בניית הסוכה זיכרו להשתמש בכל כללי הבטיחות.

חג שמח!

לפרטים נוספים נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה,

צוות ארגנטולס.

יש לכם שאלה? רוצים לקבל ייעוץ מהמומחים בתחום? 

ארגנטולס גם בדיגיטל! 

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם